GIVEAWAY: 2 ani de BEAUTY AND BARGAINS by R

Beauty and bargains

gSepembrie a devenit o luna speciala pentru mine. Nu, nu pentru ca incepe scoala, ci pentru ca, acum doi ani, in luna septembrie, am inceput sa scriu pe blog. Nu am stiut ce inseamna sa stai cateva ore in fata calculatorului editand poze si texte. Pentru un ‘outsider’ nu stiu cat de evidenta este munca din spatele unui articol, in special in cazul articolelor lungi, cu multe poze. Tare mult mi-ar placea sa imi perminta timpul sa conturez mai multe postari sau sa am mereu starea necesara pentru una. Eu, personal, trebuie sa intru in modul meu zen pentru a putea scrie, altfel prefer sa nu o fac. Cine ar vrea sa citeasca un articol scris din plictiseala? Ma rog, vorbim mai multe despre lucrurile acestea in ziua aniversarii, azi am ceva pentru voi… ceva fizic, sa spunem, nu doar vorbe.

View original post 461 more words

Standard

Leave a Reply

