2ND DECEMBER GIVEAWAY: JOHN FRIEDA HAIRCARE

john frieda

Hej sweethearts!
Nu er det altså blevet tid til at løfte sløret for dagens giveaway. Idag kan du vinde denne lækre, lækre hårserie fra John Frieda, som beskytter håret og giver en masse lækker fylde, og det er jo perfekt lige  nu, hvor vinterens tørre vinde gør, at antallet af dårlige hårdage bliver fordoblet. I hvert fald for mig, haha. Præmien består af shampoo, conditioner, tørshampoo, hårmousse og treatment, og den samlede værdi er 485 kr.

DET ENESTE, DU SKAL GØRE FOR AT DELTAGE, ER AT SKRIVE EN LILLE HILSEN I KOMMENTARFELTET TIL MIG, SÅ JEG HAR DIN E-MAIL. 

Jeg finder alle vinderne samlet d. 26 december, og de bliver offentliggjort på min facebookside.

Held og lykke sweeties!

Deltag også i gårsdagens giveaway lige her
________________________________________________________________________________
Hi sweethearts!
Now it’s time for today’s giveaway. Today you can win this fantastic hair series from John Frieda, which protects the hair and…

View original post 79 more words

Standard

Leave a Reply

