4TH DECEMBER GIVEAWAY: EOS HANDCREAMS AND LIPBALMS

eos

Når det er vinter er vores læber og hænder ekstra udsatte, og derfor har de brug for beskyttelse for ikke at tørre helt ud. Derfor udlodder jeg idag en lækker, lækker præmie bestående af tre af de famøse læbepomader fra EOS, samt tre håndcremer derfra, som er perfekt størrelse til at have i tasken, når hænderne bliver tørre på farten. Læbepomaderne er med hhv. brombær, kokosmælk og vanilla bean, og jeg lover jer for at de er de mest velduftende læbebalsammer i historien! Jeg bruger i hvert fald mine hyppigt.

DET ENESTE, DU SKAL GØRE FOR AT DELTAGE, ER AT SKRIVE EN LILLE HILSEN I KOMMENTARFELTET TIL MIG, SÅ JEG HAR DIN E-MAIL. 

Jeg finder alle vinderne samlet d. 26 december, og de bliver offentliggjort på min facebookside.

Held og lykke sweeties!

Hvis du ikke har fået deltaget i pakkekalenderen de andre dage, finder du alle konkurrencerne lige her.

View original post 121 more words

Standard

Leave a Reply

