19TH DECEMBER GIVEAWAY: GOSH MAKEUP

gosh

Hej piger! Idag står den på lækker, lækker makeup til jer. Jeg synes altid, der er et eller andet produkt, jeg mangler, når jeg skal bruge det – på trods af at jeg har en hel skuffe fuld af grej… Jeg gætter på, i også har det på samme måde? Derfor kan i vinde tre lækre produkter fra GOSH Copenhagen idag – nemlig deres foundation til din hudtone, et ‘skin perfecting kit’, som er perfekt til at lave contour, og læbestift i den fineste røde farve.

DET ENESTE, DU SKAL GØRE FOR AT DELTAGE, ER AT SKRIVE EN LILLE HILSEN I KOMMENTARFELTET TIL MIG, SÅ JEG HAR DIN E-MAIL OG LIKE INDLÆGGET PÅ DET LILLE HJERTE, HVIS DU LÆSER MED VIA. BLOGLOVIN. 

Jeg finder alle vinderne samlet d. 26 december, og de bliver offentliggjort på min facebookside, så husk at følge med.

Held og lykke sweeties!

Hvis du ikke har…

View original post 152 more words

Standard

Leave a Reply

