20TH DECEMBER GIVEAWAY: BEAUTÉ PACIFIQUE

beaute pacifique

Glædelig 3. søndag i advent piger!
Uha, vi er ved at være tæt på årets hyggeligste højtid efterhånden. Bare fire dage nu! Jeg havde sidste dag på SKØN i fredags, hvilket var rigtig vemodigt, men jeg kan mærke på mig selv, at jeg har brug for at komme helt ned i gear efter mange måneder med fart på. Idag skal jeg bare julehygge med Stef og Nadi, hvilket indebærer æbleskiver, Pyrus og marathon-grineflip, men først skal i lige have dagens konkurrence!

Jeg er så heldig at kunne udlodde den bedste hudplejeserie nogensinde fra det danske hudplejemærke Beauté Pacifique. Det er præcis disse plejeprodukter, jeg bruger til daglig – og de har fået alle urenheder i mit ansigt til at forsvinde pist væk på magisk vis. Præmien består af håndcreme, ansigtscreme, ansigtsmaske og exfoliating gel.

DET ENESTE, DU SKAL GØRE FOR AT DELTAGE, ER AT SKRIVE EN LILLE HILSEN I KOMMENTARFELTET TIL MIG…

View original post 243 more words

Standard

Leave a Reply

