DECEMBER 22 GIVEAWAY: THE BODY SHOP PRODUCTS

the body shop (1)
the body shop (2)

The Body Shop har igen i år lavet en imponerende og ret så omfattende julekollektion med både parfumer, skøn, shiny makeup og selvfølgelig produkter til kroppen med forskellige dufte, der giver alle og enhver julelys i øjnene. Hvis du endnu ikke har fået fingrene i nogle af juleprodukterne, så har du chancen nu, hvor jeg udlodder et lille udpluk – og hvis du allerede har lagt vejen forbi The Body Shop, kan du vel altid bruge lidt mere, ik?

Præmien indeholder to shiny neglelakker, Frosted Plum sugar scrub, Frosted Plum lipbalm og en rosa cremeblush.

DET ENESTE, DU SKAL GØRE FOR AT DELTAGE, ER AT SKRIVE EN LILLE HILSEN I KOMMENTARFELTET TIL MIG, SÅ JEG HAR DIN E-MAIL OG LIKE INDLÆGGET PÅ DET LILLE HJERTE, HVIS DU LÆSER MED VIA. BLOGLOVIN. 

Jeg finder alle vinderne samlet d. 26 december, og de bliver offentliggjort på min facebookside, så husk at følge…

View original post 180 more words

Standard

Leave a Reply

